Великий японський землетрус 1891 року

Землетрус Нобі (美濃尾張地震 Mino-Owari Jishin), також відомий як Міно-Оварі (濃尾地震 Nōbi Jishin) – потужний землетрус, який відбувся на рівнині Нобі в Японии 1891 року.
Землетрус розпочався о 6:38 ранку 28 жовтня 1891 року. Після аналізу руйнувань йому було надано магнітуду 8.0. Епіцентром був розлом Неодані, де нині розташоване місто Мотосу (префектура Ґіфу). Землетрус Нобі став найбільшим землетрусом в історії Японії, епіцентр якого був на суші, а не під водою.

Префектурам Айчі та Ґіфу було завдано значних збитків. Землетрус зачіпив також сусідні префектури Шіґа і Фукуї. Згідно з записами, кількість жертв склала 7 273 людей, кількість поранених – 17 175. Було зруйновано понад 140 000 будівель. В горах повалено багато дерев, в околицях Ґіфу виникла велика пожежа.
Постраждали не лише старі будівлі, було пошкоджено багато новобудов. Саме після цього землетрусу в Японії почало зростати зацікавлення до сейсмостійкого будівництва.
Великий японський землетрус 1891 року

У 1893 році сейсмолог Джон Мільн та інженер В. К. Бартон спільно написали книжку «Великий землетрус в Японії 1891». У книжці описано та проілюстровано стан людей, які опинились в зоні землетрусу.

I. Бівадзіма

I. Бівадзіма


ІI. Життя після землетрусу

ІI. Життя після землетрусу


ІIІ. Набережна річки Бівадзіма

ІIІ. Набережна річки Бівадзіма


ІV. Хатини на набережній річки Бівадзіма

ІV. Життя після землетрусу


V. Міст в Бівадзімі

V. Міст в Бівадзімі


VІ. Прядильна фабрика в Наґоя

VІ. Прядильна фабрика в Наґоя


VІІ. Прядильна фабрика в Наґоя

VІІ. Прядильна фабрика в Наґоя


VIII. Життя після землетрусу

VIII. Життя після землетрусу


IX. Дорога з Наґої до Ґіфу

IX. Дорога з Наґої до Ґіфу


X. Покручені рейки і залізничний міст Кісоґави після землетрусу

X. Покручені рейки і залізничний міст Кісоґави після землетрусу


XІ. Життя після землетрусу

XІ. Життя після землетрусу


XІІ. Залізничний міст в Бівадзімі та Ґіфу після землетрусу

XІІ. Залізничний міст в Бівадзімі та Ґіфу після землетрусу


XІІІ. Імператорський університетський госпіталь

XІІІ. Імператорський університетський госпіталь


XIV. Імператорський університетський госпіталь

XIV. Імператорський університетський госпіталь


XV. Касамацу

XV. Касамацу


XVІ. Тимчасовий магазин після землетрусу

XVІ. Тимчасовий магазин після землетрусу


XVІІ. Касамацу

XVІІ. Касамацу


XVІІІ. Міст в долині Нео

XVІІІ. Міст в долині Нео


XIX. Міст в долині Нео

XIX. Міст в долині Нео


XX. В долині Нео

XX. В долині Нео


XXІ. Зсув в долині Нео

XXІ. Зсув в долині Нео


XXІІ. Залізничний міст в Наґара Ґава

XXІІ. Залізничний міст в Наґара Ґава


XXІІІ. Залізничний міст в Наґара Ґава

XXІІІ. Залізничний міст в Наґара Ґава


XXIV. Залізничний міст в Наґара Ґава

XXIV. Залізничний міст в Наґара Ґава


XXV. Набережна Наґара Ґава

XXV. Набережна Наґара Ґава


XXVI. Залізничний міст в Наґара Ґава

XXVI. Залізничний міст в Наґара Ґава


XXVII. Життя після землетрусу

XXVII. Життя після землетрусу


XXVIII. Життя після землетрусу

XXVIII. Життя після землетрусу


Мапа японської лінії вулканів, ізосейсмічна лінія

Мапа японської лінії вулканів, ізосейсмічна лінія
Назад
  • Перегляди: 424
  • Коментарі: 0
Доброго дня, Ви зайшли на сайт як гість.
Просимо Вас зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

Коментарі

b
i
u
s
|
left
center
right
|
emo
url
leech
color
|
hide
quote
translit