Лінія фронту

Правила гри
Лінія фронту


Підготовка до гри
Уздовж уявної лінії фронту, розташованої десь посередині між гравцями, розмістити всі 9 знамен. Кожному учаснику роздається по 7 карт. Решту карт покладіть купкою з одного краю лінії Знамен сорочкою вгору. Потім тасуються Тактичні карти та розміщуються також колодою з іншого краю лінії Знамен.

Ідея та мета гри
У боротьбі за кожне Знамено гравці створюють бойові порядки загонів, намагаючись узяти гору над протилежними загонами противника і завоювати Знамено. Тому хто захопив 3 поруч розташованих Знамен (Прорив) або будь-які 5 Знамен (Бойова перевага) дарується перемога.

Хід гри
Гру починає той гравець, який не брав участь в роздачі карт, потім хід передається суперникові і т.д. На початку ходу гравець вибирає одну зі своїх карт Загонів або Тактичну карти і кладе її горілиць на своєму боці лінії фронту. В кінці ходу гравець добирає в руку одну карту з колоди карт Загонів або Тактичних карт на свій вибір. Коли обидві колоди спорожніють гравці більше не зможуть поповнювати руку, але гра буде продовжуватися. Знамено вважається захопленим, якщо в протистоянні за це Знамено гравець зміг скласти сильнішу комбінацію карт Загонів ніж його суперник. Тактичні карти використовуються, щоб надати той чи інший вплив на ігрову ситуацію.

Карти загонів
Гравець вибирає одну зі своїх карт Загонів і кладе її горілиць на своєму боці лінії фронту навпроти обраного Знамена. З кожного боку Знамена існують 3 уявні комірки для карт. Б'ючись протягом гри за Знамено, кожен учасник намагається побудувати бойову формацію або іншими словами комбінацію з 3-ох карт (максимум).
Не має значення в якому порядку гравець вирішить викладати карти.

Якщо гравець не може зіграти карту Загонів, він може спасувати (пропустити хід) або зіграти Тактичну карту. Якщо гравець вирішує пропустити хід, суперник робить свій хід у звичайному порядку після чого повертає право ходу тощо, поки ігрова ситуація не вирішиться. Така ситуація можлива в двох випадках:
• гравець зміг побудувати всі можливі бойові формації на своєму боці лінії фронту і йому просто нікуди зіграти додаткову карту Загонів;
• гравець може мати на руці лише Тактичні карти, які не бажає або не може використовувати в даний момент гри.

Бойові формації
Нижче наведені комбінації карт Загонів, що складають різні бойові формації від найсильніших до найслабших:
Клин: 3 карти одного кольору з цифрами в послідовному порядку (наприклад «черв.4», «черв.5», «черв.3»).
Фаланга: 3 карти з однаковим номіналом («жовт.8», «черв.8», «зелен.8»).
Лінія стрільців: 3 карти з цифрами, складовими послідовний порядок («жовт.4», «черв.6», «зелен.5»).
Батальйон: 3 карти одного кольору («син.2», «син.7», «син.4»).
Натовп: будь-яка інша комбінація («жовт.7», «син.2», «зелен.1»). При двох рівних комбінацій, перемагає та команда, у якої вище сума значень всіх карт. Якщо суми однакових комбінацій рівні, то в битві даних бойових порядків оголошується нічия (подробиці див. Знамена).

Знамена
Протягом свого ходу, безпосередньо перед поповненням руки, гравець може захопити одне або декілька Знамен. Для цього він повинен мати закінчену комбінацію карт Загонів навпроти спірного Знамена. Якщо на боці супротивника вже складена комбінація, то все очевидно, однак, якщо комбінація суперника ще не закінчена (складається з менш ніж 3-ох карт), то гравець повинен довести, що противник не зможе перемогти в сутичці за це Знамено незалежно від того яку карту Загонів він зіграє. Для обґрунтування гравець може використовувати відкриту інформацію про те, які карти були зіграні до цього моменту, показавши тим самим, що необхідні карти для перемоги більше не доступні. Не можна розкривати будь-яку інформацію про карти власної руки. Тактичні карти, які не були зіграні, при цьому не враховуються і не перешкоджають захопленню Знамена. Якщо комбінації з обох сторін Знамена рівні або в кращому випадку можуть стати рівними, тоді

гравець, який завершив (або збирається завершити) комбінацію останнім втрачає Знамено. Його суперник може захопити дане Знамено протягом наступного свого ходу.

Приклади:
Клин «черв.4», «черв.5», «черв.3» перемагає фалангу «жовт.8», «черв.8», «зел.8» і здобуває Знамено;
Фаланга «жовт.2», «черв.2», «зел.2» в будь-якому випадку перемагає незавершену комбінацію «черв.7»,«зел.6 »;

Клин «черв.4», «черв.5», «черв.3» перемагає «син.8», якщо «син.7» і «син.10» до даного моменту були зіграні.

Гравець, що успішно захопив Знамено, бере відповідну фішку, переносить її на свій бік лінії фронту і розміщує позаду переможної комбінації карт. Після цього ніхто вже не може грати карти щодо даного Знамена, а Тактичні карти не можуть чинити на нього жодного впливу.

Тактичні карти
У грі 10 Тактичних карт. Тактичну карту можна зіграти замість карти Загонів з метою поліпшення бойового порядку своїх загонів. Гравець може тримати в руці будь-яку кількість Тактичних карт, але не забувайте що кількість карт в руці обмежено 7. Гравець може використовувати Тактичні карти поки він не зіграв на одну більше, ніж його суперник. Після цього він не може використовувати Тактичні карти доти, поки суперник знову не зіграє Тактичну карту. Кожна Тактична карта має спеціальну властивість і відноситься до однієї з трьох категорій.

I. Бойовий Дух
Ці карти використовуються в комбінаціях, як карти Загонів і граються схожим шляхом.
Герой. Це карти-джокери. Зіграйте Полководця як будь-яку карту Загонів, але назвіть її колір і значення лише в момент визначення переможця в битві за Прапор. Приклад: Припустимо у вас викладена «син.8», якщо ви додасте карту Полководця, вона може стати «син.6», «7», «9» або навіть «10» в комбінації Клину, або відсутньої «8», щоб сформувати фалангу.

Кожен гравець може мати лише одного Полководця на своєму боці лінії фронту. Якщо в ході добору гравець отримує карту другого Полководця, то вона залишається в його руці до кінця гри, він не може її зіграти.

Капітан Безкінечність. Зіграйте цю карту як карту Загонів зі значенням «8», але назвіть її колір лише в момент визначення переможця в битві за Знамено.

Іноземна допомога. Зіграйте цю карту як карту Загонів, але назвіть її колір і значення не вище «3» тільки в момент визначення переможця в битві за Знамено.

II. Тактичні особливості місцевості
Під час гри ці карти розміщуються горілиць на стороні гравця поруч зі спірним Знаменом, але так, щоб залишалося достатньо місця для карт Загонів. Зіграна Тактична карта залишається на своєму місці до кінця гри.
Туман. Туман порушує бойові порядки всіх загонів, що беруть участь в битві за Знамено, тому переможець визначається за найбільшою сумою значень карт, що входять в комбінації.
Кривава бійня. Переможець виявляється силою комбінації, що складається вже з 4-х карт. У такій ситуації стає досить важко утримати бойовий стрій Клин або Фаланга.

III. Тактичні хитрощі
Під час гри ці карти розміщуються горілиць на стороні гравця поруч зі колодою Тактичних карт. Всі зіграні карти повинні залишатися відкритими до кінця гри, і кожен гравець може вільно їх оглядати.
Нишпорка. В кінці ходу гравець добирає 3 карти з будь-якої однієї або двох колод (Тактичні та картки Загонів). При цьому гравець повинен вибрати 2 будь-які карти зі своєї руки і покласти їх поверх відповідних колод карт сорочкою вгору.
Снайпер. Зігравши цю карту гравець вибирає одну з карт Загонів або Тактичну карту, розміщену на його боці лінії фронту, навпроти ще не захопленого Знамена і переносить її в будь-яку іншу доступну комірку на своєму боці або скидає її, поклавши горілиць поруч зі колодою Тактичних карт. При цьому не можна накривати нею інші зіграні карти.
Божа рука. Зігравши цю карту гравець вибирає одну з карт Загонів чи Тактичних карт, розміщену на стороні супротивника, навпроти ще не захопленого Знамена і скидає її, поклавши горілиць поруч зі колодою Тактичних карт на стороні супротивника. При цьому не можна накривати нею інші зіграні карти.
Смаколик. Зігравши цю карту гравець вибирає одну з карт Загонів (але не Тактичну карту), розміщену на стороні супротивника, навпроти ще не захопленого Знамена і переносить її в будь-яку іншу доступну комірку на своєму боці лінії фронту.

Кінець гри
Гра закінчується одразу після того, як тільки один з гравців успішно захопили 3 поруч розташованих Знамена або 5 будь-яких Знамен. Цей гравець стає переможцем.

Якщо учасники проводять серію ігор, то переможець партії завжди отримує 5 переможних окчів, а його суперник отримує очки, що дорівнюють кількості захоплених ним Знамен. Переможець починає наступну партію.

Додатковий варіант гри
Зігравши декілька разів за звичайними правилами Вам можливо буде цікаво випробувати додатковий варіант гри, який полягає в наступному правилі:

Гравець має можливість захопити Знамено лише на початку свого ходу. В деяких випадках захоплення Знамена буде відкладатись на один хід, що дозволить суперникові певною мірою вплинути на ситуацію за допомогою Тактичних карт.
Назад
  • Перегляди: 935
  • Коментарі: 0
Доброго дня, Ви зайшли на сайт як гість.
Просимо Вас зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

Коментарі

b
i
u
s
|
left
center
right
|
emo
url
leech
color
|
hide
quote
translit