Школа мерців

Правила гри
Школа мерців


Розкладка
1. Оберіть персонажів. Кожен гравець бере Rei, Kohta і Takashi одного кольору, а також жетони для голосування. Якщо гравців троє, то кожен отримує додаткового персонажа – Alice.

Rei (7 очків): привертає увагу зомбі своїми безперервними воланнями. Під час нападу зомбі перемістіть одного додаткового зомбі в локацію, де найбільше перебуває Rei.
Kohta (5 очків): він найсильніший. Кожен Kohta може затримати одного додаткового зомбі, коли мерці намагаються проникнути в локацію.
Takashi (3 очки): він вельми переконливий. Під час голосування Takashi дає своєму власнику додатковий голос.
Alice (1 очко): жодних специфічних властивостей.

Роздайте гравцям по одній карті дії, залишок складіть в колоду і перемішайте.

2. Вожак. Жеребкуванням визначається гравець, який за замовчуванням один хід буде Вожаком. В кожній фазі ходу Вожак розпочне дію першим.

3. Блокування локації. Якщо в грі беруть участь 3 чи 4 людини, приберіть із гри Спортзал (Локація № 6).

4. Розкладка персонажів. Кожен гравець, починаючи з Вожака і далі за годинниковою стрілкою, кидає 2 кубики і переміщує одного із своїх персонажів на локацію, номер якої випав на одному із кубиків. Це продовжується доти, поки на ігрове поле не будуть викладені усі персонажі. Якщо на кубику випав номер видаленої з гри локації чи локації, в якій вже нема місця, то гравець може перемістити свого персонажа в будь-яку вільну локацію.

5. Розкладка зомбі. Вожак кидає 4 кубики і викладає зомбі перед локаціями, які від-повідають номерам, що випали.

Голосування
Перед голосуванням гравці можуть обговорити майбутнє голосування. Опісля кожен гравець голосує. Результати голосування висвітлюються одночасно. Дозволяється голосувати за себе.

У кожного гравця є стільки голосів, скільки його персонажів перебуває у відповідній локації. Якщо в підсумку голосування обраний цей гравець, то він може сам обрати за якого з його персонажів проголосували.

У випадку нічиєї голосування проводиться повторно. При повторному голосуванні, персонажі, які відсутні у відповідній локації мають один голос. Голосувати можна лише за гравця, персонажі якого знаходяться у відповідній локації.

Takashi завжди надає своєму власнику один додатковий голос під час голосування.

Перед голосуванням будь-який гравець може скинути яку завгодно кількість карт «Загроза», отримавши за кожну один додатковий голос.


Коли проводиться голосування, гравець затискає у кулаці жетон для голосування обраного кольору і витягує перед собою руку в знак того, що вибір здійснено. Коли усі проголосують, то одночасно розтискають кулаки. (Не забувайте стискати в іншій руці чи ховати інші п’ять кольорових жетонів. Якщо їх помітить інший гравець, то одразу стане зрозуміло за який колір ви голосували).

Гравці не можуть показувати один одному свої карти. Передавати один одному карти заборонено (виняток – після Дзвінка в міліцію).

Хід гри
А. Дзвінок в міліцію
Персонажі, що перебувають на Стоянці (Локація № 1) голосують, щоб вирішити хто буде Телефонувати в міліцію.

Переможець бере три верхні карти з колоди карт дії, дивиться в них, залишає собі одну, а ще одну дає будь-якому іншому гравцю. Третя карта переміщається під низ колоди карт дії. Переможець може віддати другу карту будь-якому іншому гравцю, навіть якщо персонажі цього гравця відсутні на Стоянці.

Якщо голосування закінчилось в нічию два рази поспіль, ніхто не отримує карт. Також ніхто не отримує карт, якщо колода закінчилась.

Б. Вибір Вожака
Персонажі, що перебувають на Вежі (Локація № 2), обирають хто буде Вожаком в цьому ході. Переможцю передають звання Вожака.

Якщо голосування закінчилось в нічию два рази поспіль, ніхто не стає Вожаком, посада залишається у попереднього гравця.

В. Поява зомбі
Вожак кидає 4 кубики в спеціальну скриньку так, щоб ніхто не бачив що випало на кубиках.

Якщо Вожака обрали на цю посаду в цьому ході, то він може одразу подивитись, що випало на кубиках. Ознайомитись з результатом кидка може і будь-який інший гравець. Для цього потрібно використати карту «Відеокамера».

Г. Вибір напрямку руху
Вожак, якого обрали в цьому ході, вирішує куди він буде пересувати одного свого персонажа і повідомляє про це іншим гравцям.

Інші гравці з допомогою жетонів для голосування обирають локацію, в яку вони планують перемістити одного із своїх персонажів. Результати вибору оголошуються одночасно.

На кожній локації вказано максимальну кількість персонажів, яку вміщає ця локація. Цей ліміт не може бути перевищеним.

Д. Переміщення персонажів
Після того, як гравці показали результати голосування на переміщення персонажів, Вожак викладає 4 зомбі у відповідності з результатами кидка кубика (зомбі викладаються поблизу локації, номер якої відповідний результату кидка кубика). Якщо випадає Спортзал (Локація № 6) у грі з 3 чи 4 гравцями, то цей результат ігнорують, зомбі не з’являються.

Якщо в локації нема жодного персонажа, а поруч з нею перебуває 8 чи більше зомбі, то така локація вважається заблокованою. Стоянка (Локація № 1) у жодному разі не може бути заблокована.
Перемістіть персонажів на обрані локації.

Після того, як Вожак виставив зомбі, гравці по черзі (починаючи з Вожака) переміщають персонажів в обрані локації. Якщо персонаж рухається в локацію, в якій вже нема місця, то він скеровується на Стоянку (Локація № 1). Кожен гравець обов’язково повинен перемістити одного із своїх персонажів.

Переміщення персонажів можна скасувати картою «Втеча». Гравець, що використав цю карту, може перемістити персонажа в будь-яку локацію чи залишити персонажа в локації, де він перебував на початок ходу.

Е. Напад зомбі
Встановіть додаткового зомбі перед локацією, яка вміщує найбільшу кількість персонажів. Якщо максимальна кількість персонажів перебуває на двох і більше локаціях, то додатковий зомбі не з’являється.

Встановіть додаткового зомбі перед локацією, яка вміщує найбільшу кількість Rei. Якщо максимальна кількість Rei перебуває у двох і більше локаціях, то додатковий зомбі не з’являється.

Починаючи з локації № 1, і, закінчуючи локацією № 6, визначіть результати атак зомбі.

Якщо кількість зомбі рівна чи більша числу персонажів в локації (Kohta враховується за двох), то мерцям вдається проникнути в локацію. На Дах (Локація № 4) можуть проникнути 4 зомбі, не зважаючи на те, скільки персонажів перебуває в локації.

Якщо в локацію проникли мерці, то гравці, персонажі яких перебувають в цій локації, влаштовують голосування, щоб визначити чий персонаж буде віддано на поталу.

Якщо голосування закінчилось в нічию двічі, то гравець визначається шляхом жеребкування.

До голосування кожен гравець, починаючи з Вожака, може використати одну чи декілька карт дії, щоб зменшити кількість зомбі чи встановити барикаду.

Якщо зомбі проникли в локацію і з’їли персонажа, то вони йдуть геть. Приберіть їх з цієї локації.

На Стоянку (Локація № 1) зомбі проникают завжди (це відкрита територія). Щоходу на Стоянці з’їдають стільки персонажів, скільки приходять в цю локацію зомбі. Голосування відбувається за кожного зомбі по черзі. В кінці ходу зомбі покидають Стоянку.

Карти дії
Барикада (3 шт.)
Застосовується в фазу «Напад зомбі».
Ця карта дозволяє побудувати тимчасову барикаду і затримати від проникнення в локацію одного додаткового зомбі. Не може застосовуватись на Стоянці (Локація № 1), і на Даху (Локація № 4).

Зброя (6 шт.)
Застосовується в фазу «Напад зомбі».
Ця карта дозволяє вколошкати 1 чи 2 зомбі.

Заховався! (3 шт.)
Використовується в фази «Дзвінок в міліцію», «Вибір Вожака», «Напад зомбі».
Ця карта дозволяє персонажу уникнути участі в голосуванні. При цьому за вашого персонажа не можуть голосувати інші гравці (тобто він не може буди відданий на поталу). Цей персонаж враховується при підрахунку кількості персонажів при визначенні можливостей проникнення зомбі в локацію. Карт «Заховався» діє на усі голосування на Стоянці (Локація № 1), коли зомбі з’їдають декількох персонажів.

Втеча (3 шт.)
Застосовується в фазу «Переміщення персонажів»
Ця карта дозволяє скасувати переміщення персона чи перемістити персонажа в будь-яку локацію, в якій для нього є місце.

Відеокамера (3 шт.)
Застосовується в фазу «Поява зомбі».
Ця карта дозволяє подивитись результат кидка кубиків для появи зомбі, і зрозуміти, в які локації в цьому ході прийдуть мерці.

Загроза (3 шт.)
Застосовується в фази «Дзвінок в міліцію», «Вибір Вожака», «Напад зомбі».
Ця карта дає гравцю, що її застосовує, додатковий голос під час голосування.

Кожна зіграна карта переноситься в колоду і більше не бере участь у грі.

Перетворення в зомбі
Якщо в кінець фази атаки (фаза Е) у гравця не залишилось персонажів, то він не вибуває з гри.
Цей гравець досі може приймати участь у голосуванні (після нічиєї), а в наступному ході (лише в наступному) після своєї смерті з’являється у грі в якості мерця, виставивши додатково зомбі в локацію, в якій загинув останній персонаж цього гравця.

Кінець гри
Гра закінчується у наступних випадках:
• усі вцілівші персонажі в кінці ходу перебувають в одній локації, окрім Стоянки (Локація № 1);
• вцілівшими залишилось лише 4 персонажі (6 – якщо у грі беруть участь 6 гравців).

Після закінчення гри гравці підраховують очки за виживши персонажів (Rei – 7, Kohta – 5, Takashi – 3, Alice – 1). Переможцем стає гравець, який набрав найбільшу кількість очок. При нічиїй перемагає той, у кого на руках більша кількість карт дії.
Назад
  • Перегляди: 612
  • Коментарі: 0
Доброго дня, Ви зайшли на сайт як гість.
Просимо Вас зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

Коментарі

b
i
u
s
|
left
center
right
|
emo
url
leech
color
|
hide
quote
translit