За бортом

Правила гри
За бортом


Вам дуже пощастило, бо ви дивом врятувались при краху корабля у відкритому морі. Зараз ви дрейфуєте в невеличкому човні в компанії кращого друга, заклятого ворога і декількох дивних незнайомих людей. У кожному раунді ви зможете гребти, мінятися місцями з будь-ким, підіймати предмети, використовувати спеціальні карти або просто спокійно насолоджуватися плаванням. В кінці ходу карта навігації вкаже тих, хто випаде за борт або почне
відчувати спрагу. Якщо ця карта покаже білу чайку, то це означає що ви наблизилися до землі. Ваше плавання завершиться в той момент, коли ви побачите четверту чайку.

Ігрові дії
1. Підготуйтесь до гри. Роздайте картки персонажів, ворогів і друзів. Розкладіть банки в ряд: Намі, Санджі, Франкі, Брук, Чопер, Луфі, Зоро, Усоп. Зліва покладіть колоду припасів, праворуч – колоду навігації.

2. Роздайте припаси. Той, хто сидить на носі човна (ліворуч) бере карти припасів за кількістю персонажів у грі, вибирає одну і передає сусідньому гравцю (в банку справа від нього) і так далі, допоки останній персонаж на кормі не отримає свою карту припасів.

3. По черзі виконуйте дії. Ви можете: взятись за весла, побитися за місце, побитися за припас, відкрити і застосувати припас або нічого не робити. Луфі може вкрасти будь-який закритий припас.

4. Персонаж біля корми вибирає одну з карт навігації (з тих, що виклали гравці, які вибрали греблю). Якщо карт навігації на вибір немає, розкривається верхня в колоді навігації.

5. Підрахуйте рани від карти навігації. Максимальне кількість – чотири: за падіння за борт, за спрагу після
бійки, за спрагу після веслування і за те, що персонаж безпосередньо зазначений на карті навігації під словом «спрага».

6. Почніть новий хід з взяття і роздачі припасів.

Підготовка до гри
Візьміть карти персонажів, перемішайте і роздайте їх в відкриту по одній кожному гравцеві. Те ж саме зробіть з колодами ворогів і друзів, але їх роздавайте сорочкою вгору – карти ворогів і друзів потрібно зберігати в секреті до самого кінця гри.
Перемішайте колоду припасів і покладіть її з лівого боку столу біля носа човна. Потім викладіть карти банок зліва направо в наступному порядку:

1. Намі;
2. Санджі;
3. Франкі;
4. Брук;
5. Чопер;
6. Луфі;
7. Зоро;
8. Усоп.



Саме так сидять персонажі на момент початку гри. Праворуч від них, на кормі човна, викладіть перемішану колоду навігації.

Кожен хід гри – це один день в морі, розділений на три частини: роздача припасів, дія і навігація.

Роздача припасів
Той, хто зараз сидить найближче до колоди припасів, бере з неї стільки карт, скільки персонажів у човні. Потім цей гравець вибирає одну з карт і передає інші наступному персонажу, що сидить праворуч. Той також вибирає
карту і передає далі по ланцюжку, поки остання не потрапить в руки людині, що на кормі. Під час роздачі забороняється мінятися картами. Якщо колода припасів закінчилася, то роздачу пропускають. Під час гри колода припасів не перетасовуються.

Дія
Порядок дій залежить від того, як персонажі сиділи на момент початку ходу. Під час дії можна вільно обмінюватись картами припасів, якщо, звісно, на борту не йде бійка. Кожен з персонажів, починаючи з найближчого до носа човна (колоди припасів) і закінчуючи найближчим до кормі (колоди навігації), може:
Гребти;
• Спробувати помінятися місцями з ким-небудь;
• Спробувати кого-небудь пограбувати;
• Виконати спеціальну дію (якщо є така карта);
• Просто насолодитися видом моря і відпочити.


Якщо ви хочете гребти, то потрібно буде витягнути дві карти навігації, подивитися на них і вирішити для кожної, чи будете ви класти її сорочкою вгору на навігаційний стіл (поблизу колоди навігації) або ж засунути її в низ цієї колоди.

Вам можуть не сподобатися обидві карти, лише одна з них або сподобатися обидві. Відповідно, ви можете залишити на столі навігації одну, дві або ж прибрати обидві картки.

Після цього покладіть маркер втоми на карту свого персонажа (праворуч), щоб в кінці ходу визначити, хто гріб (можливо, пізніше ви будете відчувати спрагу).

На забувайте, якщо, наприклад, на борту є весло, то його можна передавати «по ланцюжку» тим, хто гребе.

Щоб спробувати помінятися місцями, достатньо оголосити про свій намір. Ви можете домовитися або ж вступити в бійку, якщо той, з ким ви міняєтесь, не згоден.

Хочете пограбувати когось? Просто повідомте це своїй жертві, карту якої ви забираєте. Можна брати як відкриту карту (вже викладену гравцем), так і одну з закритих, яка визначається випадковим чином. Якщо жертва раптом надумає опиратися замість того, щоб тихо і без нервів віддати предмет, то почнеться бійка. Луфі володіє цінним навиком: він вміє красти закриті карти так, що бійка не розпочинається.

Спеціальна дія – це можливість використовувати парасольку, аптечку або ж сигнальний пістолет. Парасолька залишиться в грі поки ви не впадете за борт, а пістолет і аптечка одразу ж скидаються і виходять із гри.

За бажанням ви можете використовувати варіант правил, в якому можна викидати предмети за борт: наприклад, це актуально для того, щоб позбутися небезпечної зброї.

Бійка
Якщо вас грабують або хтось хоче зайняти ваше місце, ви можете, або погодитися з цим, або розпочати бійку (зрозуміло, що для цього треба бути при свідомості). Бійка не забирає у вас можливості вчинити будь-яку дію в цей же хід.

Хід бійки:
1. Нападник пересуває свою карту вгору з банки.
2. Захисник пересуває свою карту вниз з банки.
3. Можна почати домовлятися про союзи: ті, хто допомагають атакуючому, зрушують свою карту вгору, а ті, хто допомагають захищатися – вниз. Коли карта зрушена, можливості вийти з бійки немає. В цей же час можна відкривати карти із зброєю, що збільшують силу персонажів.
4. Коли стає зрозуміло, що більше ніхто не буде відкривати карти зброї або приєднуватися до бійки, визначається результат бою.
5. Перемагає та сторона, чия загальна сила більше. Якщо сили сторін однакові, то перемогу отримують захисники. Кожен персонаж на стороні тих, хто програв отримує одну рану, яку позначає маркером поранення. Всі учасники бійки кладуть маркер втоми на свої карти зліва (в кінці ходу їм може закортіти пити).

Під час бійки не можна мінятися картами. Відкриті карти зі зброєю залишаються у персонажів доти, поки вони не впадуть за борт.

Важливо: бійку не можна розпочати просто так. Єдиний спосіб почухати кулаки об когось – це переконатися, що він не згоден на обмін місцями або безоплатну передачу карти припасів. Це означає, що будь-який персонаж може уникнути бійки незалежно від бажання агресора.

Якщо перемагає сторона, що захищалась, то нічого не відбувається. Якщо перемагає агресор, то він отримує те, що хотів (місце на банці або ж карту припасів, навіть якщо вона була відкрита під час бійки). Так чи інакше, після цього нападник більше не вчиняє дій і передає хід.

Втрата свідомості
Коли кількість маркерів поранень стає рівною вашій силі, то ви втрачаєте свідомість. Персонаж без свідомості не може виконувати дій, грати або тягнути карти. Інші персонажі на борту можуть мінятись з вами місцями або забирати у вас речі: ви при цьому на подив поступливі і ніколи не почнете бійку.

Інші персонажі можуть спробувати полікувати вас аптечкою, але не можуть кинути вам рятувальне коло, якщо ви впали за борт. З іншого боку, на вас можна надіти рятувальне коло заздалегідь.

Коли ви опиняєтеся за бортом без свідомості і без рятувального кола, то ви вмираєте.

За бажанням ви можете домовитися про варіант правил, що кожен з персонажів у свідомості може викинути за борт персонажа без свідомості, якщо за останнього ніхто не заступиться.

Смерть
Щоб померти, достатньо аби кількість маркерів поранень перевищила вашу силу. Мертві персонажі мовчать, не тягнуть карти, не виконують будь-яких дій, а мирно чекають кінця плавання, щоб зрозуміти, залишили вони щось спадкоємцям чи ні. При визначення переможця мертві персонажі отримують очки за смерть ворога чи виживання товариша.

Інші персонажі можуть чинити з вами так само, як з персонажем без свідомості.

Мертве тіло з усіма речами можна викинути за борт. У цьому випадку вам доведеться забрати свою карту банки і карту персонажа з гри, а також «забрати з собою в безодню» всі свої речі.

Навігація
Той, хто сидить найближче до корми (біля колоди навігації), дивиться на карти на навігаційному столі і вибирає одну з них. Якщо карт на навігаційному столі немає, то він бере верхню карту з колоди навігації: вона вважається обраною.

Якщо на обраній карті навігації ви бачите чайку, то покладіть маркер чайки поблизу колоди навігації. Перекреслена чайка означає, що потрібно прибрати один маркер чайки, коли з'явиться четвертий маркер чайки, це означає кінець плавання і перехід до визначення переможця.

Ви не можете мінятись речами в момент між появою останнього маркера чайки і підрахунком очок.

Людина за бортом
Кожен персонаж, що впав за борт, кладе на свою карту один маркер поранення. Є два винятки: упавши за борт ви не отримуєте маркер поранення, якщо:
• Ви – Зоро, який вміє дуже добре плавати.
• У вас є рятувальне коло чи хтось його вам кидає.

Якщо хтось зіграв у цей хід спеціальну карту приманки для акул або впав у воду з цією відкритою картою, то всі, хто за бортом, отримують по додатковому маркеру поранень за взяття світового рекорду з плавання наввипередки з милою і дуже доброзичливою акулою.

Персонаж без свідомості за бортом одразу вмирає, якщо мав дурість потрапити туди без рятувального кола. Якщо персонаж ще живий і у свідомості після отримання ран, він повертається на борт човна.

Максимальна кількість ран за бортом – дві: за падіння і за акулу.

Спрага
Ви можете відчувати спрагу в таких випадках:
• Якщо ви сьогодні веслували, і на зіграній картці навігації написано що можна веслувати.
• Якщо ви побилися під час ходу (не важливо, скільки разів), і на зіграній картці навігації є позначка про бійку.
• Якщо ваше ім'я з'явилося на картці навігації після слова «спрага».

Кожна з цих причин змушує вас віддати картку води (неважливо, відкриту чи закриту) або ж отримати один маркер поранення.

Приклади:
• Ви веслування в цьому ході, на зіграній карті навігації з'явилося ваше ім'я після слова «спрага» і знак весла. Ви отримуєте дві рани.
• Ви встигли тричі побитися в цей хід, а на зіграній карті навігації є знак бійки. Ви отримуєте лише одну
• рану.
• У вас є вода. Ви побилися і веслували, а на карті навігації повідомляється про бійку і веслування. Ви можете отримати дві рани або ж витратити воду і отримати лише одну рану.

Кінець ходу
Покладіть зіграну карту навігації в самий низ колоди навігації і перейдіть до наступного ходу.

Карти
Під час дії можна зіграти одну або декілька карт. Наприклад, завбачливо дістати зброю до бійки, взяти в руку компас для допомоги в навігації або ж відкрити будь-яку іншу карту, щоб Луфі не зміг її поцупити. Якщо Луфі вже сказав, що краде у вас карту, то відкривати її вже пізно.

Зіграна карта кладеться перед вами сорочкою вниз. Карта залишається при вас доти, поки ви не впадете за борт або її хто-небудь не відбере. Карти води, сигнального пістолета або приманки для акул використовуються лише один раз і одразу виходять з гри (але вони можуть лежати відкритими до моменту використання).

Ви можете дістати приманку для акул, щоб її не вкрав Луфі, але не використовувати її в цей хід. Однак, якщо ви впадете у воду з нею, вона буде використана автоматично і вийде з гри.

Відкритими можна тримати будь-яку кількість предметів, навіть 3 і більше одиниці зброї.

Визначення переможця
Коли плавання закінчується, гравці підраховують очки наступним чином:
• Якщо ваш персонаж живий, ви отримуєте бонус за виживання;
• Якщо ваш персонаж в човні (не важливо, живий він чи прибув в якості тіла), то ви отримуєте очки за гроші, коштовності і картини, що належали йому.
• Якщо вижив ваш кращий друг, отримаєте його бонус за виживання.
• Якщо загинув заклятий ворог, додайте до своїх очок його значення сили.

Ці умови незалежні, тобто навіть мертвий персонаж отримує очки за смерть ворога, залишені спадкоємцям цінності або ж виживання друга. Так-так, ви правильно розумієте: перемогти можна і після смерті персонажа!
• Якщо склалося так, що ви самі собі найкращий друг, ви отримаєте бонус за виживання двічі, але врахуйте, що ніхто не захистить вас під час плавання.
• Якщо ви – власний ворог, вам стає не важливо, допливе ви чи ні. Якщо ви при цьому ще й свій же кращий друг, то бонус за виживання буде отриманий тільки один раз.
• І, нарешті, якщо ваш друг і ворог – це один і той же персонаж, ви отримаєте очки як за його смерть чи за його виживання.
Назад
  • Перегляди: 850
  • Коментарі: 0
Доброго дня, Ви зайшли на сайт як гість.
Просимо Вас зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

Коментарі

b
i
u
s
|
left
center
right
|
emo
url
leech
color
|
hide
quote
translit